ELECTROMEN
EM-348C er en fuldbro DC-motorstarter. Den er designet til at fungere med DC-motorer i applikationer, hvor der er behov for visse specielle funktioner.
Styrekortet har 4-kvadrant fuldbro effekttrin og også bremsekontroleffekt. Effekttrinet kan vælges til brug med to
forskellig frekvens, den ene er effektiv og den anden er lydløs. Powerstage bruger glat koblingsteknologi og har meget
lav EMC-emission. Parameteren gør det muligt at indstille effekttrin i bremse- eller friløbstilstand i standby.
Denne enhed er designet til at styre med Rs-485 Bus. Styrebussen bruger Modbus RTU-protokollen, og bussen kan bruges til at indstille hastighed, retning,
accelerations- og decelerationsramper og strømgrænse. Overvågning og parameterindstilling er også mulig med bussen. Der er separate
instruktioner til buskørsel. (Se filer, der kan downloades)
Enheden har også nogle lokale styreindgange FW og BW til at starte frem- og tilbagekørsel. STOP er for at motoren skal være slukket, men der
individuelle grænseindgange er også tilgængelige for FW- og BW-retninger. FAULT-terminalen har både input- og outputfunktioner,
stiften er normalt lav, og i fejlsituationer vil den trække op, for eksempel hvis der opstår overophedning af strømudløsningen. Hvis FEJL-linjen trækkes op
eksternt vil det forårsage et stop og forhindre genstart, så det fungerer som Deaktiver input. For eksempel: hvis systemet har flere enheder og de
FEJL-stifter er indbyrdes forbundet, så vil Fejl på et kort også deaktivere andre enheder,
Enheden har to valgbare kontroltilstande, kontinuerlig og impuls. I kontinuerlig tilstand kører motoren, så længe styringen er aktiv.
I impulstilstand starter en kort kommando motoren, og kun en ny impuls vil ændre status. Der er også få specielle indstillinger
start-spark og auto-reverse. Kortet har valgbar inputlogik. Indgange er opdelt i to grupper, kontrol- og grænseindgange. Grupper kan være
individuelt indstillet til NPN- eller PNP-logik.
Brake output | Ja |
---|---|
Current limit adjustable | Ja |
Currenttrip autoreveice | Nej |
Driftstemperatur | -40°C...+60°C |
Forsyningsspænding | 10-35 V DC |
Impulse/continuous mode | Ja |
Indstillingsområde | 0,1-25 A |
Leverandør | Electromen |
Montage | DIN-skinne |
Parallel driver four motors | Nej |
Parallel driver two motors | Nej |
---|---|
Peakstrøm | (5s) *30 A |
PWM frequency | 2kHz / 16kHz |
RS232 | Nej |
RS485/Modbus | Ja |
Softstart/stop | Ja |
Speed settings | Ja |
Speedregulator | Ja |
Vægt | 75 g |
EM-348C er en fuldbro DC-motorstarter. Den er designet til at fungere med DC-motorer i applikationer, hvor der er behov for visse specielle funktioner.
Styrekortet har 4-kvadrant fuldbro effekttrin og også bremsekontroleffekt. Effekttrinet kan vælges til brug med to
forskellig frekvens, den ene er effektiv og den anden er lydløs. Powerstage bruger glat koblingsteknologi og har meget
lav EMC-emission. Parameteren gør det muligt at indstille effekttrin i bremse- eller friløbstilstand i standby.
Denne enhed er designet til at styre med Rs-485 Bus. Styrebussen bruger Modbus RTU-protokollen, og bussen kan bruges til at indstille hastighed, retning,
accelerations- og decelerationsramper og strømgrænse. Overvågning og parameterindstilling er også mulig med bussen. Der er separate
instruktioner til buskørsel. (Se filer, der kan downloades)
Enheden har også nogle lokale styreindgange FW og BW til at starte frem- og tilbagekørsel. STOP er for at motoren skal være slukket, men der
individuelle grænseindgange er også tilgængelige for FW- og BW-retninger. FAULT-terminalen har både input- og outputfunktioner,
stiften er normalt lav, og i fejlsituationer vil den trække op, for eksempel hvis der opstår overophedning af strømudløsningen. Hvis FEJL-linjen trækkes op
eksternt vil det forårsage et stop og forhindre genstart, så det fungerer som Deaktiver input. For eksempel: hvis systemet har flere enheder og de
FEJL-stifter er indbyrdes forbundet, så vil Fejl på et kort også deaktivere andre enheder,
Enheden har to valgbare kontroltilstande, kontinuerlig og impuls. I kontinuerlig tilstand kører motoren, så længe styringen er aktiv.
I impulstilstand starter en kort kommando motoren, og kun en ny impuls vil ændre status. Der er også få specielle indstillinger
start-spark og auto-reverse. Kortet har valgbar inputlogik. Indgange er opdelt i to grupper, kontrol- og grænseindgange. Grupper kan være
individuelt indstillet til NPN- eller PNP-logik.
I den moderne fødevareproduktion er effektivitet og bæredygtighed nøgleord. Et af de innovative redskaber, der hjælper producenter med at opnå disse mål, er pigging-systemer fra LIAG og Definox. Disse systemer er designet til at forbedre produktionsprocessen og samtidig minimere spild.
Anderson Negeles turbiditetssensor, ITM-51, er en banebrydende løsning, der spiller en afgørende rolle i optimeringen af produktionsprocesser til gavn for økonomi og miljø. ITM-51 fra Anderson Negele medvirker til minimering af produkttab, færre omkostninger til fremstillingsprocessen og optimering af CIP processen
Oplev det gennemtænkte og innovative design af Co-aksiale ventiler fra ROSS, der kan levere op til 30% højere flowrate og fire gange længere levetid end standard coaksiale ventiler.
Brooks Instruments og OEM Automatic Klitsø blev valgt af Spectro Inlets til udvikling og production af instrumenter til massespektroskopi. Årsagen var mere tilfredstillende leveringstider og supply chain.
Har du en gammel Mass Flow Controller liggende som trænger til at blive skiftet ud, så giver vi lige nu 25 % rabat på udskiftning af gamle Mass Flow Controller til nye fra Brooks Instrument.
OEM Automatic Klitsø A/S har indgået aftale om overtagelse af Unit-Pump A/S
|
|
|
|
|
||
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
Favoritter | Artikler | CanOpen | Change direction of rotation (CW/CCW) | Ethercat | Forsyningsspænding | Impulse/continuous mode | Indstillingsområde | Joystick analog input | Montage | Peakstrøm | Position with potentiometer | Positioning | Potentiometer adjustable speed | RS232 | Softstart/stop | Stop at limit position | Pris | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
DC-motorstyring 12-24V, 15A med Modbus
Art:
EM-348C
Kopieret
|
|
|
|
10-35 V DC
|
Ja
|
0,1-25 A
|
|
DIN-skinne
|
(5s) *30 A
|
|
|
|
Nej
|
Ja
|
|
| ||
DC-motorstyring 20-55V 10A med Modbus
Art:
EM-348C-48V
Kopieret
|
|
|
|
|
Ja
|
|
|
|
Peak ( 5s.) 30A at 2khz pwm and 25A at 16kHz pwm A
|
Nej
|
Nej
|
Ja
|
|
|
|
| ||
DC motorstyring 12-24V, 15A med Modbus
Positionering med motor eller aktuator med encoder
Art:
EM-348-SPF
Kopieret
|
Nej
|
Ja
|
Nej
|
12-24 V DC
|
Nej
|
0,1-25 A
|
Nej
|
DIN-skinne
|
(5s) *30 A
|
Ja
|
Ja
|
Nej
|
Nej
|
Ja
|
Ja
|
|
Vælg en variant på listen
Produktchef og salgsingeniør, El Automation
Har du har brug for hjælp? Kontakt os: