• clock Køb på webshop inden 14.30 - varen sendes samme dag
  • info Læs mere om os
  • bullhorn Mere end 60 år i branchen!
  • cubes Over 25.000 varer på lager

FAQ - Typiske spørgsmål

Her har vi samlet de typiske spørgsmål som vi får fra vores kunder samt deres svar.

Finder du stadig ikke svaret på dine spørgsmål hjælper vores kundesupport gerne til. 

For at kunne handle hos os skal du først oprettes som kunde. Vi sælger udelukkende til virksomheder og handler du som privatperson henviser vi dig til grossister elelr nærmeste forhandlere. For at blive oprettet som kunde bedes du oplyse CVR nr. og kontaktoplysninger. Det er selvfølgelig muligt at være flere brugere på samme kundenummer. Bliv kunde

Store dele af vores sortiment kan købes gennem webshoppen døgnet rundt. Du kan ansøge om at blive kunde i webshoppen her...

Alle vores kunder kan have tilknyttet flere brugere til deres konto. Disse brugere kan endvidere ansøge om at blive kunder i vores webshop, og logge ind og shoppe uafhængigt af hinanden. Brugernavnet er din angivne mailadresse og kodeordet kan du selv vælge første gang du logger ind. Husk på gemme dine brugeroplysninger et sikkert sted for at undgå misbrug af din konto.
Ja, det kan man sagtens. For en sikkerheds skyld beder vi dig om at du ansøger om at få flere alternative leveringsadresser tilknyttet til din konto. Det gør du enkelt ved at anvende denne formular, kontakte os på telefon 70106400 eller sende os en mail. Når du efterfølgende bestiller i webshoppen kan du selv vælge hvilken adresse du vil have dine varer sendt til. Du kan endvidere se dine aktuelle leveringsadresser under "Mine sider". Ønsker du at fjerne én eller flere leveringsadresser beder vi dig om at kontakte os på telefon eller mail.

Ja det kan man godt. Bemærk venligst, at vi kun leverer ordrer til firmaadresser.

Du kan anvende enhver type moderne webbrowser (Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge etc.). Vi anbefaler dog at du ikke benytter ældre versioner, da visse funktioner og layout ikke understøttes.

Når du er logget ind som kunde i webshoppen ses din unikke pris og vores aktuelle lagerstatus på alle de artikler vi sælger via webshoppen. Alle øvrige produkter bestilles enten ved at bestille et tilbud eller gennem vores kundesupport. Har du et artikelnummer som du ikke kan finde på vores hjemmeside kan du anvende funktionen "Registrer artikler", som findes ved at klikke sig ind under kundevognen.    

Vi anvender Danske Fragtmænd, GLS, Bring samt PostNord på alle vores normale leverancer. Vores gældende prisliste an du finde her. For andre typer af levering kontakt venligst vores kundesupport. 

Alle de varer du lægger i kundevognen gemmes på din bruger, hvilket betyder at du kan logge ind på andre enheder uden at miste dine informationer. Du kan endvidere gemme din indkøbsliste som en ordreskabelon, så du hurtigt kan genbestille dine varer. Læs mere om dette i nedenstående punkt.

Når du logger ind på webshoppen, finder du priser på varerne ved at klikke på et artikelnummer. Her vil du se dine aktuelle priser, inklusiv eventuelle aftalte rabatter og nettopriser. 
Når du har lagt en artikel i din indkøbskurv, finder du mere detaljerede oplysninger om basispriser mv. ved at klikke dig ind på indkøbskurven. Du kan læse mere om vores salgsvilkår her. Bemærk, at hvis du har modtaget et tilbud fra én af vores sælgere, skal ordren bestilles via sælgeren eller ved at kontakte vores kundesupport.

Ja det kan man. Læg de ønskede artikler i din kundevogn og klik derefter på "Gem som ordreskabelon". Angiv det ønskede navn og klik på "Gem kundevogn som skabelon". Du finder altid dine gemte skabeloner under "Mine sider". Her kan du nemt tilføje eller fjerne artikler samt duplikere ordreskabelonen eller lægge ordreskabelonen direkte i kundevognen.

Kundesupport

Hvis du har brug for support, kontakt os via en af nedenstående måder.

70 10 64 00

Send e-mail