• clock Køb på webshop inden 14.30 - varen sendes samme dag
  • info Læs mere om os
  • bullhorn Mere end 60 år i branchen!
  • cubes Over 25.000 varer på lager

Info om COVID19 - hvad betyder det for dig som kunde?

Hos OEM Automatic Klitsø følger vi udviklingen i Danmark og rundt om i verdenen tæt. Vi tager situationen meget alvorligt og som ansvarlig arbejdsplads følger vi derfor også myndighedernes opfordringer. Senest med Statsministerens udmelding om COVID19 på pressemødet, onsdag d. 11. marts 2020.

Vi vil på denne side løbende holde dig opdateret med hvilke tiltag vi som virksomhed implementerer, med effekt fra torsdag d. 12. marts 2020.

Kundeservice 

Vores kundeservice er åbent som normalt fra 08.00-16.00 (15.30 fredag), 

Bestillinger

Du kan bestille som normalt via telefon 70106400 og [email protected]

Webshop

Som kunde hos OEM Automatic Klitsø har du automatisk tilgang til vores webshop, hvor du, udover at kunne bestille online, kan tjekke lagerstatus, priser og leveringstider. Der er pt ingen generelle leveringsproblemer ved bestillinger gennem vores webshop. Vi har endvidere fokus på varer som kommer fra højrisikoområder.

Lagerpersonale

Vores lagre er stadigvæk fuldt bemandet, og for de medarbejdere der fortsat arbejder på vores lager i Allerød og Tranås, har vi vedtaget interne forholdsregler jf. Sundhedsstyrelsens retningslinjer og hygiejneråd

Salgsingeniører

Vores eksterne Salgsingeniører vil arbejde hjemmefra i perioden og vi opfordrer til at afholde møder enten virtuelt igennem f.eks. Teams i Office 365, Skype, Facetime m.m eller via telefon. Såfremt du som kunde ønsker besøg fra vores Salgsingeniører kan det aftales i særlige tilfælde. Her er det vigtigt at alle forholdsreglerjf. Sundhedsstyrelsens retningslinjer bliver fulgt under besøget. Og vigtigst af alt at både vores personale og du som kunde føler dig tryg ved besøget. 

Produktansvarlige

Vores Produktansvarlige arbejder ligeledes hjemmefra i perioden og yder teknisk support til alle vores kunder. Her er det ligeledes muligt at holde møder virtuelt eller via telefon. Du finder en oversigt med vores Produktansvarlige her.

Aflæsning & pålæsning fra lager

Vi opfordrer til at alle eksterne samarbejdspartnere udfører af-og pålæsning efter Sundhedsstyrelsens retningslinjer. Særligt med fokus på håndhygiejne og afstand til vores medarbejdere.

Besøg udefra

Har du et ærinde af nødvendig karakter og skal besøge vores kontor i Allerød skal det ske efter forudgående aftale med personale tilstede på kontoret. Her beder vi dig om først at kontakte vores Kundesupport på 70106400 eller [email protected] og høre om mulighederne. Her henstiller vi ligeledes til Sundhedsstyrelsens retningslinier og beder dig holde afstand til vores medarbejdere og have fokus på håndhygiejne.

Listen vil blive opdateret løbende...

Kundesupport

Hvis du har brug for support, kontakt os via en af nedenstående måder.

70 10 64 00

Send e-mail