ELECTROMEN
EM-348C er en fuldbro DC-motorstarter. Den er designet til at fungere med DC-motorer i applikationer, hvor der er behov for visse specielle funktioner.
Styrekortet har 4-kvadrant fuldbro effekttrin og også bremsekontroleffekt. Effekttrinet kan vælges til brug med to
forskellig frekvens, den ene er effektiv og den anden er lydløs. Powerstage bruger glat koblingsteknologi og har meget
lav EMC-emission. Parameteren gør det muligt at indstille effekttrin i bremse- eller friløbstilstand i standby.
Denne enhed er designet til at styre med Rs-485 Bus. Styrebussen bruger Modbus RTU-protokollen, og bussen kan bruges til at indstille hastighed, retning,
accelerations- og decelerationsramper og strømgrænse. Overvågning og parameterindstilling er også mulig med bussen. Der er separate
instruktioner til buskørsel. (Se filer, der kan downloades)
Enheden har også nogle lokale styreindgange FW og BW til at starte frem- og tilbagekørsel. STOP er for at motoren skal være slukket, men der
individuelle grænseindgange er også tilgængelige for FW- og BW-retninger. FAULT-terminalen har både input- og outputfunktioner,
stiften er normalt lav, og i fejlsituationer vil den trække op, for eksempel hvis der opstår overophedning af strømudløsningen. Hvis FEJL-linjen trækkes op
eksternt vil det forårsage et stop og forhindre genstart, så det fungerer som Deaktiver input. For eksempel: hvis systemet har flere enheder og de
FEJL-stifter er indbyrdes forbundet, så vil Fejl på et kort også deaktivere andre enheder,
Enheden har to valgbare kontroltilstande, kontinuerlig og impuls. I kontinuerlig tilstand kører motoren, så længe styringen er aktiv.
I impulstilstand starter en kort kommando motoren, og kun en ny impuls vil ændre status. Der er også få specielle indstillinger
start-spark og auto-reverse. Kortet har valgbar inputlogik. Indgange er opdelt i to grupper, kontrol- og grænseindgange. Grupper kan være
individuelt indstillet til NPN- eller PNP-logik.
Brake output | Ja |
---|---|
Current limit adjustable | Ja |
Currenttrip autoreveice | Nej |
Driftstemperatur | -40°C...+60°C |
Forsyningsspænding | 10-35 V DC |
Impulse/continuous mode | Ja |
Indstillingsområde | 0,1-25 A |
Leverandør | Electromen |
Montage | DIN-skinne |
Parallel driver four motors | Nej |
Parallel driver two motors | Nej |
---|---|
Peak current | (5s) *30 |
PWM frequency | 2kHz / 16kHz |
RS232 | Nej |
RS485/Modbus | Ja |
Softstart/stop | Ja |
Speed settings | Ja |
Speedregulator | Ja |
Vægt | 75 g |
EM-348C er en fuldbro DC-motorstarter. Den er designet til at fungere med DC-motorer i applikationer, hvor der er behov for visse specielle funktioner.
Styrekortet har 4-kvadrant fuldbro effekttrin og også bremsekontroleffekt. Effekttrinet kan vælges til brug med to
forskellig frekvens, den ene er effektiv og den anden er lydløs. Powerstage bruger glat koblingsteknologi og har meget
lav EMC-emission. Parameteren gør det muligt at indstille effekttrin i bremse- eller friløbstilstand i standby.
Denne enhed er designet til at styre med Rs-485 Bus. Styrebussen bruger Modbus RTU-protokollen, og bussen kan bruges til at indstille hastighed, retning,
accelerations- og decelerationsramper og strømgrænse. Overvågning og parameterindstilling er også mulig med bussen. Der er separate
instruktioner til buskørsel. (Se filer, der kan downloades)
Enheden har også nogle lokale styreindgange FW og BW til at starte frem- og tilbagekørsel. STOP er for at motoren skal være slukket, men der
individuelle grænseindgange er også tilgængelige for FW- og BW-retninger. FAULT-terminalen har både input- og outputfunktioner,
stiften er normalt lav, og i fejlsituationer vil den trække op, for eksempel hvis der opstår overophedning af strømudløsningen. Hvis FEJL-linjen trækkes op
eksternt vil det forårsage et stop og forhindre genstart, så det fungerer som Deaktiver input. For eksempel: hvis systemet har flere enheder og de
FEJL-stifter er indbyrdes forbundet, så vil Fejl på et kort også deaktivere andre enheder,
Enheden har to valgbare kontroltilstande, kontinuerlig og impuls. I kontinuerlig tilstand kører motoren, så længe styringen er aktiv.
I impulstilstand starter en kort kommando motoren, og kun en ny impuls vil ændre status. Der er også få specielle indstillinger
start-spark og auto-reverse. Kortet har valgbar inputlogik. Indgange er opdelt i to grupper, kontrol- og grænseindgange. Grupper kan være
individuelt indstillet til NPN- eller PNP-logik.
MK15 og MK25 fra Moteck – kompakte, robuste og intelligente aktuatorer til industrielle applikationer. Vi har nu to nye tilføjelser til sortimentet af lineære aktuatorer fra Moteck – MK15 og MK25. Disse aktuatorer er udviklet til at imødekomme kravene i barske industrielle miljøer, hvor kompakte dimensioner, høj beskyttelsesklasse og smart funktionalitet er i fokus.
Forlæng dit udstyrs levetid, undgå dyre nyindkøb og opgradér til fremtiden. På den måde opnår du stabil drift, avanceret diagnosticering og højere procesudbytte – og samtidig styrker du både din bundlinje og miljøindsats.
Vätgas, det mest förekommande grundämnet i universum, har seglat upp som en av de mest lovande energibärarna för framtiden. Även om dess potential har varit känd i årtionden, har de senaste framstegen inom teknik och ökande miljökrav gett vätgasen en central roll i den globala energiövergången. Men vad gör vätgas så speciell och hur kan den bidra till en hållbar framtid?
I mange år har kviksølvsafbrydere været anvendt i industrien, særligt i lifte og andre tunge maskiner, på grund af deres pålidelighed og holdbarhed. Men med stigende fokus på miljø- og sundhedsrisici er det blevet afgørende at erstatte dem med sikrere alternativer som DIS-sensorer.
For at få mest muligt ud af din robot er det vigtigt at have det rette end-of-arm-tooling (EOAT). Skræddersyede EOAT-løsninger kan forbedre effektiviteten, præcisionen og fleksibiliteten i dine automatiseringsprocesser.
Fødevareindustrien står over for stigende krav til hygiejne og effektivitet. En af de største ændringer i branchen kom med 3-A Sanitary Standards opdatering af standard 68-01. Den gør det klart, at traditionelle kugleventiler ikke længere anses for CIP-kompatible.
|
|
|
|
|
||
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
Favoritter | Artikler | CanOpen | Change direction of rotation (CW/CCW) | Ethercat | Forsyningsspænding | Functions | Impulse/continuous mode | Indstillingsområde | Joystick analog input | Montage | Peak current | Position with potentiometer | Positioning | Potentiometer adjustable speed | RS232 | Softstart/stop | Stop at limit position | Pris | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]()
DC-motorstyring 12-24V, 15A med Modbus
Art:
EM-348C
Kopieret
|
|
|
|
10-35 V DC
|
|
Ja
|
0,1-25 A
|
|
DIN-skinne
|
(5s) *30
|
|
|
|
Nej
|
Ja
|
|
| ||
![]()
DC-motorstyring 20-55V 10A med Modbus
Art:
EM-348C-48V
Kopieret
|
|
|
|
|
|
Ja
|
|
|
|
Peak ( 5s.) 30A at 2khz pwm and 25A at 16kHz pwm
|
Nej
|
Nej
|
Ja
|
|
|
|
| ||
![]()
DC motorstyring 12-24V, 15A med Modbus
Positionering med motor eller aktuator med encoder
Art:
EM-348-SPF
Kopieret
|
Nej
|
Ja
|
Nej
|
12-24 V DC
|
Brake output, Speed settings, Softstart/stop, Positioning, RS485/Modbus, Stop at limit position, Speedregulator, Change direction of rotation (CW/CCW)
|
Nej
|
0,1-25 A
|
Nej
|
DIN-skinne
|
(5s) *30
|
Ja
|
Ja
|
Nej
|
Nej
|
Ja
|
Ja
|
|
Vælg en variant på listen
Paw Christensen